Samoistna zmiana rozdzielczości po uruchomieniu systemu

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 12:22:38 MET

Witam,
niedawno komuś składałem komputer, w którym zamontowałem kartę graficzną MSI
GeForce6200/128 pod PCI-E. Rozdzielczość jaką ustawiłem to 1024x768. Jednak
osoba, która używa tego komputera chce pracować w rozdzielczości 800x600 i po
ręcznym przestawieniu jest ok. Przy kolejnym uruchomieniu systemu, lub za 2-3
razem rozdzielczość jednak powraca do 1024x768 i na pulpicie robi się bałagan.
Dodam, iż musiałem w rejestrze pogrzebać i wyłączyć wkurzający komunikat o braku
połączenia SLI przy każdym odpaleniu Windowsa XP. Czy to może być sprawa
sterowników (zainstalowane są oryginalne, dodane do karty) czy czegoś innego?
Jak można temu zaradzić?