Re: kiedy WIEKSZE obnizki?

Autor: Tomasz Koniewski [konio] <tomasz.koniewski_at_interia.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 21:37:05 MET

Drodzy :) oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze ceny ida non-stop w dol :0
i czekanie na kolejne obnizki nie ma sensu, gdyz to petla (bez konca).

Chodzi o to, ze w sierpniu (chyba wtedy to bylo) , przy okazji
wchodzenia Core2Duo zapowiadano, ze kolejne POWAZNE obnizki INTEL
szykuje np na styczen 2007 (nie wiem dokladnie, czy jest wyznaczona
data wlasnie). Chodzi mi o tego typu obizki. Glownie dotyczy to
procesorow i pamieci, gdyz te w zestawie u mnie sa najdrozsze.