Re: Muvo V100

Autor: denver <neverlanddenver_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 21:29:34 MET

Sergiusz Rozanski napisał(a):

> Hmm, to może masz kopnięte porty usb, na innych maszynach jest podobnie?
>
> --
> *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn ***
> *** http://www.4x4.kalisz.pl ***
> *** rtg project http://gg.overwap.net ***

Myślę że po prostu usb walnęło. Kumpel przyniósł swój
odtwarzacz, co prawda na jego mp3 zgywało się bez problemu ale
zgrałem tam tylko może 30 Mb. A jego mp3 było u mnie w kompie może
przez 2 minuty. A na mój zaraz po reinstalce wgrałem ok 500 mb bez
problemu, więc myślę że jakbym potrzymał tamten odtwarzacz kumpla
(Muvo TX) dłużej i dalej coś na niego zgrywał to by też siadł.