Re: Dysk 3TB

Autor: marclon <marclon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 21:19:37 MET

MX napisał(a):

> Hmmm, coś takiego?
> http://www.solphy.com/pl/lines.php?line=home&subline=storage&prod=HMS020A&part=szczegoly
>
> Pozdrowienia
> MX
Oczywiście wzystko zalezy od kwoty przeznaczonej na ten cel. najtańsze
rozwiązanie to kilka dysków wpiętych do PC z raidem i linuksem. Ale
niezawodnośc i wygoda takiego rozwiązania pozostawia trochę do życzenia.
Ja przerzuciłem sie właśnie na macierz Solphy. Pod względem
zastosowanych rozwiązań nie odbiegają od standardów IBM, HP etc. a z
własnych doświadczeń dodam, że są bardzo ciche (stoi w pomieszczeniu
biurowym i poziom hałasu porównywalny z typowym PC) i cena dopasowana do
polskich warunków (kupowałem przez firmę Lore chyba www.lore.pl).

Pozdr