Identyfikacja plyty glownej MSI ...

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 21:14:40 MET

Rozmowa toczyla sie w innym watku, ktory zrobil by sie off wie cpostanowilem
zaczac nowy.

Co to jest kurcze za plyta ?
Pytam o to poniewaz juz zglupialem i czegos nie rozumie.

Plyte kupilem na allegro b.dawno temu, instrukcji nie mialem dostalem tylko plyte
CD z manualem od innej (w sumie to podobnej) i bylo OK, ale teraz jak chce
zmienic CPU to nie wiem jakiego wziac :-(

Opis na plycie to:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ddf21c41fcbebd7.html
ale taka plyta nie istnieje w archiwum na www.msi.com.tw tym bardziej, iz mostki
PN i PD (chipset'y) wygladaja tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7af6ccec912aa65.html
oraz
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/163531fced806c14.html

sa podobne plyty, ale niestety bez radioatora (tego zlotego na chipsecie)
co wazne to jest to wersja K7T266 Pro2 ver.3 z zielonym lamitem !! a taka
rowniez nie istnieje :/

Jak sprawdzic, gdzie szukac i co zrobic by byc 100% pewnym jaka posiadam
plyte i jakiego CPU max do niej wloze ?
programy MSI wyswietlaja mi ja jako MS-6380 v.1 ale .......

--
Pozdrawiam
Roger(OS)