Re: Asus P5GD1-FM/S oraz Prescott 3,06GHz/533 FSB

Autor: Łukasz Bromirski <farewell_at_to.arms>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 20:33:05 MET

Sander wrote:

> Jak rozumiem masz P4 519 ?

P4 524+ na pudełku, wg. specyfikacji na stronie jest to P4 524.

> Dla niego max temp. jest 67.7°C

Tak, wiem. Pod obciążeniem CPU Stability Test dochodzi do 67-71*C.

> Nie, wprawdzie standard dla niego to 1.25V - 1.388V
> ale max to 1.55V.

OK. W takim razie ponawiam pytanie, kto ma dokładnie tą samą płytę
(-FM/S jest istotne, to OEM Fujitsu-Siemens) i może podzielić się
swoimi wynikami.

Martwi mnie fakt, że o ile w BIOSie procesor identyfikowany jest
poprawnie (częstotliwość pracy, FSB, etc.), to do innych płyt z serii
P5GD1 Asus wypuścił BIOS który oficjalnie obsługuje ten procesor
dopiero w grudniu, podczas gdy najnowszy BIOS na stronach
Fujitsu-Siemens jest z listopada.

Co do 'lepszego dociskania' radiatora do procesora (dostałem parę maili
z tego typu sugestiami), to czy oprócz kliku czterech bolców
klinujących stojak z radiatorem powinienem wykonać jeszcze jakiś
szczególny czarodziejski taniec? ;)

Pzdr,

--
"Confidence is what you have before you    |            Łukasz Bromirski
  understand the problem." -- Woody Allen   |        lukasz:bromirski,net