Re: NAS dla domu

Autor: marclon <marclon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 20:15:22 MET

Hikikomori Szczesliwego Nowego Roku 2007 San Sylwestrowo Juz Nastawiony
Imprezowy Pan napisał(a):

> [...]
>>> 2) obsluga SATA (opcja)
>>> 3) mozliwosc podpiecia dodatkowych dyskow przez usb 2.0 (opcja)
>>> 4) udzialy przez samba (ftp jako opcja)
>>> 5) brak koniecznosci instalacji dodatkowego oprogramowania na stacji
>>> klienckiej
>>> 6) podlaczenie bezposrednio do switcha
>>> 7) cicha praca

> Dostepne w Polsce, bez dyskow...
> http://www.profipc.pl/nas/index.php

Rozwiazanie z ciekawymi funkcjami jednak cena 990 netto za bardzo
wykracza poza przyjete granice. Szczerze mowiac to w tej cenie moge
zlozyc pelnego peceta (barebone asusa pundit niestety w troche wiekszej
obudowie) ktory pod wzgledem mocy obliczeniowej przebije pewnie
kilkakrotnie to urzadzenie. Poza tym nie potrzebuje serwerow http,
automatycznego pobierania torrentow etc. a wiec nie chce za to placic.

Pozdrawiam
Marcin