PC-->USB-->PC- problem

Autor: yangon <yangon_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 19:32:21 MET

Witam .
Zakupiłem sobie kabelek do połączenia dwóch komputerów firmy Thomson - RCA -
tutaj taki kabelek na
allegro -http://www.allegro.pl/item152858573_kabel_usb_link_thomson_laczacy_pc_pc_pc_laptop.html

Ok- mam juz ten kabelek w domu robię wszystko tak jak rozumiem krok po
kroku z instrukcji ( instrukcja po angielski , a mój angielski nie za
dobry ) - ale są zrzuty z ekranu - robie wszystko tak jak tam jest
napisane - niby już koniec a jak drugiego komputera nie widać tak nie widać
.
Nie wiem gdzie robie błąd , gdzie tkwi przyczyna .
Komputery mają być połączone między sobą i ma służyć to tylko do wymiany
danych na dyskach .
Miał ktoś z takim czymś do czynienia .
Pozdrawiam
yangon