Re: Asus P5GD1-FM/S oraz Prescott 3,06GHz/533 FSB

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 19:07:40 MET

In news:en67od$bnn$1@inews.gazeta.pl,
*Łukasz Bromirski* <farewell@to.arms> typed:
> Witam,
>
> Wszedłem ostatnio w posiadanie takowego zestawu + całego osprzętu
> towarzyszącego - RAMu, GeForce'a 6600 itp. itd. Nieistotne.
>
> Po zamontowaniu fabrycznego coolera (z fabryczną pastą), procesor
> wg. Hardware Monitora w BIOSie (v.1203 z 25/11/2005) doszedł
> w bardzo krótkim czasie do 60*C i tu trochę się przeraziłem.
> Rozebrałem wszystko, jeszcze raz poczyściłem, upewniłem się składając
> wszystko jeszcze raz, że wszystko jest jak należy (zatrzaski
> wskoczyły w cztery otwory w płycie, radiator ściśle dociska
> procesor itp.) - i dalej to samo.

> [...]

Mam podobną plytę P5GD1 - u mnie temperatura też sięgała ~60*C, ale po
dokladnym dociśnieciu i posmarowaniu pastą mam teraz ~38-42*C
BTW, masz aplikacje Asusa do tego celu (jest na płytce lub na stronie Asusa
do tego ,modelu plyty) - *Ai Booster*
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=pl-pl

PS. dodatkowo zmieniłem zasilacz Modecom 300W na Chiftec 400W, który ma
dodatkowe chlodzenie wnetrza?.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx