restartujacy sie komputer

Autor: piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 18:26:49 MET

witam

mam takie pytanie bo mi juz brakuje pomyslow.
mam komputer z procesorem PIV 2,8 na plycie MSI.
wczoraj komputer zaliczyl zwis i juz byl klopot z uruchumieniem go,
zawieszal sie zaraz po ekranie startowym biosa.
dzisiaj zaczynam z nim walczyc i po pojawieniu sie paska postepu(tego na
czarnym tle, ale jeszcze przed pojawiniem sie loga XP Prof.) wyskakuje
bluescreen(pisze ze moze byc problem z pamiecia lub grafika) i restart.
ani tryb awaryjny ani krok po kroku, nic. ciagle bluescreen i restart.

zmienilem pamiec i grafike nadal to samo.

co ciekawe w momemcie kiedy wyciagne i wsadze procesor moge uruchomic
komputer i dziala bez problemu do poki go nie wylacza, jak go wylacze to od
nowa bluescren i restart.

puszczenei instalki win xp tez sie konczy bluescreenem.

ma ktos jakis pomysl jak by to ugrysc?
bo mi juz rece opadaja, o co moze chodzic?

--
pzdr
piotrek