Re: Maxdata Pro 600IW

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 18:19:27 MET

komte napisał(a):

> Cześć,
>
> Zastanawiam się nad notebookiem Maxdata Pro 600 IW za 3.600 zł z VAT
> (Intel Core 2 Duo T5500E (1.66 GHz, 2MB, 667 MHz) / RAM DDR2 1024MB /
> HDD S-ATA 80 GB / Nagrywarka DVD RW DL / W-Lan 802.11 a,b,g/BT / TFT
> 14.1" /Windows XP Pro PL).
>
> Nie znam się bardzo na notebookach a jego konfiguracja w porównaniu z
> HP, czy FS wygląda solidnie. Stąd moje pytanie czy warto? Jak jest z
> awaryjnością Maxdaty? Albo co podobnego w zamian?
>
> Pozdrawiam, Komte

Znakomita firma i chyba najniższa awaryjność ze wszystkich modeli na rynku.
Do kompletu, o ile dobrze pamiętam w tej serii, roczne ubezpieczenie w
Allianz od kradzieży i uszkodzenia sprzętu. Dwuletnia gwarancja
door-to-door

Aha. 6000IW a nie 600IW ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk