padło usb - cos sie da zrobic?

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 15:22:24 MET

Witam, problem polega na tym ze chyba mi padło sprzetowo usb na płycie
głównej (asus k8n) - tzn sprzet jest wykrywany ale nie rozpoznawany. tak
jest na wszystkich portach w kompie. reinstalacja systemu (win xp) nic nie
zmieniła, podobnie w biosie wszystko jest ok - szukałem róznych opcji
zwiazanych z usb, zresetowałem ustawienia, nawet wgrałem od nowa bios, i
nic to nie zmienilo. gwarancja mi sie chyba juz skonczyła, wiec zastanawaim
sie co z tym mozna zrobić, czy kontroler usb na pci bedzie dzialac? a moze
da sie to jakos w miare prosto naprawic?