Re: ile ciągnie na godzinę? :>

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 15:01:37 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*d31*, która zaskrzeczała:
> a tak w ogole to moze ktos mi powie ile w wawie kosztuje 1 kWh ? jedni podaja
> 0,30 groszy, a inni 0,70 wiec jest dosyc duza rozpietosc cenowa ;>

Jedni liczą z transferem (który jest droższy od prądu), inni bez. Do
jutra u mnie - bez gwarancji że tak jest w całej Warszawie, bo AFAIK nie
jest - cena jest taka:
prąd 1 kWh = 0,1325 zł
przesył 1 kWh = 0,1499 zł
abonament 1mc = 1,14 zł
przesył 1mc = 7,21 zł

Przesył liczą dwa razy, bo po pierwsze jedno jest od kWh, a drugie od
okresu (miesiąca) a po drugie to pijawki i złodzieje.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8