Re: ATI: dobry obraz TV-out i component HDTV

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 11:06:23 MET

"Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote in message
news:en4281$9pn$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy. W oknie "Właściwości TV" są opcje
> regulacji m. in. nasycenia, kontrastu i ostrości. Tymi ustawieniami sie
> bawiłeś?

Oczywiście, że tymi - ale skutek marny. Nie znam się na elektronice i teorii
obrazu TV, ale brakuje dynamiki (szerokości pasma, bandwith). Obraz z
podbitymi jaskrawością i kontrastem jest sztuczny, i nadal mdły - brak mu
ostrości, odcieni, biel nie jest zybyt biała, czerń jest szara itd. Myślę,
że to ograniczenia hardware'u tej karty - w końcu to produkt za 500-600 zł
(choć po DVI-I obraz jest bez zastrzeżeń). Ponieważ zależy mi zwłaszcza na
komponencie (na s-video mniej), szukam czegoś lepszego - ale nie wydam
ponad 1000 zł, zanim się nie upewnię..