Re: Zamiana Celeron 500 na P III 800 na płycie Abit BE6-II

Autor: luger <luger69_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 09:35:19 MET

JoteR napisał(a):

> To bardzo niedobrze. Postaraj się zdobyć.

> Gdzie wstawiłeś?

> Ustaw FSB na 100 MHz i zobacz, czy pójdzie. Jeśli nie, to daj sobie spokój
> do czasu zdobycia instrukcji do tej przejściówki. Jeśli coś ruszy...

> Ach i Och. Aha i Oho. O tym też zapomniałeś?

> ..jeśli ruszy, to wywal ten moduł PC100 i podwyższaj FSB stopniowo, np. o 5
> MHz. Ale dużego pola manewru to tu nie masz - skąd w ogóle pomysł, żeby
> pakować procesor 133MHz do płyty z BX-em? Przecież PCI i AGP taktowane
> odpowiednio 44 i 88 MHz będą się zachowywać co najmniej dziwnie. AFAIR ten
> [...]

Najlepiej podam specyfikacje tej płyty ,bo nie wiem co odpowiedzieć:

 Na początek dodam,że ma dodatkowy chipset HPT366 Ultra ATA/66.
Mażna do niej podłączyć 4 dyski twarde i 4 CDromy(to tak na
marginesie).
W biosie ustawia się tylko odpowiedni procek z listy,a reszta
przestawia się sama,odpowiednio do tego ustawienia.W inny sposób nie
można przestawić ani FSB,ani dzielników(chyba)
BIOS Award 6.0

Płyta obsłubuje procesory Intel:
-P III 450~800 MHz
-P II 233~450 MHz
-Celeron 266~533 MHz (based on 66MHz PPGA package-dotyczy Celerona).

AGP 1x & 2x,Chipset Intel 440 BX (82443BX & 82371 EB)

Obsługuje pamięci 8MB~256MB (3 gniazda).
Na liście w BIOSie jest Pentium 800/133
Może na razie tyle.