Re: rankingi kart graficznych

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 01:15:39 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Chyba chodzi o jedną ze stron Benchmarka, na przykład:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_3DMark05
> .html

            Ta strona oraz pokrewne jast na tyle czesto w uzyciu ze warto miec ja
w ScrapBooku ;)

> Jest tam kilka odnośników, fajną rzeczą wydaje się być GPH,

            Fajne, ale nie mozna ufac mu bezkrytycznie - zdarzaja sie bledy.
W sumie fajnie ze sie komus jednak chcialo.

> zaś zestawienie empiryczne już ciutkę się zdezaktualizowało.

            A to fakt, dodatkowo jest robione na podstawie nie wiadomo jakich
kart - mam wrazenie ze nie referencyjnych, a takich jakie akurat redakcja
testowala z danym oznaczeniem i czasami wychodza "dziwne" zaleznosci +
oczywiscie brak na nim nowych ukladow, a szkoda. Jakby podczepili pod ta
strone AdSense to zyla zlota ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl