Re: Zamiana Celeron 500 na P III 800 na p³ycie Abit BE6-II

Autor: luger <luger69_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 23:08:59 MET

Henry(k) napisa³(a):
> U¿ytkownik "luger" <luger69@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Na p³ycie ABIT BE6-II chcê zamieniæ procka Celerona 500 MHz/66 FSB
> na Pentium III 800 133 FSB.
> Mam ju¿ oczywi¶cie przej¶ciówkê na Socket 370 i czekam na PIII z
> Allegro.Nie wiem czy ma to znaczenie,ale karta graf. to GeForce 4 420
> MX 64Mb.Nigdy nie robi³em takiej zamiany i dlatego je¶li kto¶ ju¿
> to robi³ to prosi³bym o jakie¶ wskazówki,np. na co zwróciæ
> szczególn± uwagê albo co¶ w tym stylu.Ka¿da rada siê
> przyda.Niechcia³bym czego¶ uszkodziæ.
>
> W bios ustawiæ w³a¶ciwie dzielnik cpu/agp/pci
> [...]

No i o to w³a¶nie chodzi,¿e nie mam do tej przej¶ciówki ¿adnej
instrukcji.
Pod³±czy³em ju¿ to wszystko bez przestawiania ¿adnych zworek i
klapa,ekran czarny.
W BIOSie ustawi³em czêstotliwo¶ci wcze¶niej,ale nawet jak
zresetowa³em BIOS,przez wyjêcie baterii,to by³o to samo.Nie wiem co
robiæ.Wstawi³em spowrotem tego Celerona i siê zastanawiam co
dalej.Acha zapomnia³em:s± 2 pamiêci 128 PC133 i jedna 128 PC100.
Przej¶ciówkê siê wk³ada tak jak kartê PCI.To jest taka ca³a
p³ytka z gniazdem SOCKET 370 i to siê wk³ada w podobne z³±cze jak
PCI.
HEEELP ME !!!!