co proponujecie do: E6600 + MSI 975X Platinum PowerUp + 150GB WD1500ADFD RAPTOR

Autor: Promyl <brak_at_pisz.nagg>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 20:05:13 MET

Witam,

jakie podzespo艂y mo偶ecie zaproponowa膰, do:
- MSI 975X Platinum PowerUp I975X S775
- CORE 2 DUO E6600 2.40GHz LGA775 BOX
- CAVIAR 150GB WD1500ADFD RAPTOR SATA
chodzi mi o dobranie obudowy, zasilacza, karty graficznej, RAMu
i kolejnego dysku twardego
zakup p艂yty z procesorem oraz dysku zaskoczy艂 mnie dzisiaj
mia艂em na podj臋cie decyzji nieca艂e 25minut - nie wchodz膮c w szczeg贸艂y na
gor膮co musia艂em poda膰 przez tel podzespo艂y, kt贸re bior臋
wybra艂em t膮 p艂yt臋, poniewa偶 w po艂膮czeniu z tym prockiem by艂a w promocji
teraz chcia艂bym zbudowa膰 porz膮dny zestaw, kt贸ry
po pierwsze i po drugie i po trzecie musi by膰 bardzo cichy!!!

wiem, 偶e m贸j temat jest do艣膰 szeroki i mo偶na sporo rzeczy wymienia膰
i w sumie do艣膰 trudno mi b臋dzie doradzi膰
ale licz臋 na jakie艣 sugestie, dyskusje, podpowiedzi

dodam (w kwestii karty graficznej), od dawna ju偶 nie gra艂em bo m贸j
obecny sprz臋t ma zapchane dyski i tez nie jest pierwszej m艂odo艣ci - nie
jestem na艂ogowym graczem i nawet nie mam na to czasu - ale przy nowym
sprz臋cie ch臋tnie 鈥瀢ypr贸buje鈥 najnowsze gry ;-)

Zasilacz musi by膰 mocny! Obudowa nie mo偶e by膰 du偶a ;) i wszystko musi
dzia艂a膰 maksymalnie cicho i bez zarzutu ;)