ATI: dobry obraz TV-out i component HDTV

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 16:12:14 MET

Witam,

Jestem mocno zawiedziony jakością wyjścia TV z mojej karty ze średniej
połki - Gigabyte ATI Radeon X1600XT; zarówno SD PAL (po S-video), jak i HDTV
(po component) są mdłe, nieostre i w ogóle marne...

Chcę pozostać przy ATI (wiem, wileu uważa że nVidia jest lepsza - ale mam MB
z CrossFire i choć na razie nie korzystam, to jednak..)

Dobre wyjście (zwłaszcza HDTV) potrzebne mi jest do podglądu na drugim
monitorze przy obróbce HDV

Jaki model polecilibyście - jakieś linki?