Jaki program do odzysku danych?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 14:59:43 MET

Ostatnio (na skutek pospiechu) stanalem przed problemem "odzysk danych z
dysku";

Zainstalowalem kilka programow, ktore udalo mi sie znalezc w sieci
i zdziwilem sie bardzo co do sposobu ich dzialania:
- kazdy z nich (po czasochlonnym przeszukaniu calego dysku)
znajdywal pliki (w pelni _odzyskiwalne_), ktorych nie znalazl inny program
(?!).
/np. Power Data Recovery widzial i _odzyskiwal_ pliki,
 ktorych R-Studio w ogole nie widzial :(

Co ciekawe tylko czesc programow umozliwiala
odzysk danych z pelna sciezka odzysiwanego pliku;
/np. nie wiem jak odzykac pelne sciezki w EasyRecovery Pro :(

Jaki program do odzysku wg Was jest najlepszy ?
/odzyskuje jak najwiecej plikow, wraz ze sciezkami, itd;

Oto co udalo mi sie znalezc i przetestowac:
/staralem sie zachowac kolejnosc od "najlepszego";

R-Studio
Power Data Recovery
EasyRecovery Professional
HDD Regenerator