komputer się długo włącza - problem

Autor: voy <voyagerek_at_-no-spam-vp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 13:49:35 MET

Witam.
Mam Windowsa XP Prof +SP1. Pewnego razu coś się stało - zanim pojawia się
logo Windows w normalnych warunkach mignie szybko biały pasek na czarnym
tle. U mnie ten pasek ładuje się do 1/3 przez 15 minut a potem dopiero
załącza się logo. Reinstalowałem windę ale to nic nie pomogło. Nie wiem co
jest grane bo poza tym włączaniem komputer działa sprawnie i normalnie. Dysk
podczas tego ładowania pracuje tak jakby jednolicie, cyklicznie - podobnie
jakby był w czasie defragmentowania. Nie wiem co jest grane. Prosze o pomoc.
Pzdr.
voy