Re: program do kadrowania

Autor: Mario <karat99_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 12:38:01 MET

> To coś słabo u Ciebie ze smakiem. ;D
> Soft może i stary ale jeden z lepszych bo jako jeden z nielicznych potrafi
> ciąć bezstratnie - no ale NTG.

Owszem, można kadrować, ale ja pisałem że potrzebuję program z
domyślnymi ustawieniami dla formatów 9x13 i 10x15. Ręczne wpisywanie
ustawień wsokość x czerokość jest niewygodne. Podejżewam że mam
jakąś starą wersję /moja 2004.06/.

P.S. Dajcie spokój z tym NTG - jak komuś temat nie pasuje to niech
nie pisze. Przyjąłem do wiadomości, że o oprogramowanie tu się nie
dytskutuje. Mam wrażenie , że wielu z Was nie może się doczekać
żeby napisać "NTG" :-) Jak mi się spali pecet to będę pisał na
tej Grupie :-) Pozdrawiam - Człowiek, Który Napisał NTG: MARIO