Centrion czy to sie opłaca?? Jaki laptop kupic?

Autor: <adidasmm_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 11:39:15 MET

Witam
Chciałbym kupic sobie laptopa, bo moj poprzedni okazal sie nienaprawialny;)
W zwiazku z tym mam pytanie czy procesor Centrino oprocz ciut dluzszego
czasu dzialania na baterii i ok 30% lepszej wydajnosci jest wart swojej
ceny??
Bo porownujac ceny laptopow z Centrino i Celeron jest znaczna roznica,a w
sumie nie zalezy mi na strasznie dlugim czasie dzialania mysle ze 2,5 godz
wystarczy, bo i tak wiekszosc czasu dziala na zasilaczu.
Ale wazna jest dla mnie bezglosna praca, wiem ze od czasu do czasu
wentylatorek musi sie zalaczyc. Mialem wczescniej laptopa Actina Hunter i
tam wentylator byl troche denerwujacy.
Wstepnie wybralem marki ktore by mnie interesowaly- HP, Toshiba, Asus, Ibm,
cena 2500-3000zl. Po przegladnieciu ofert na allegro znalazlem pare fajnych
ofert z Centrino bez gwarancji i najczesciej z niemiecka klawiatura. Czy
opłaca się cos takiego kupic?? Czy lepiej nowy ale z procesorem Celeron i
gwarancja na 2 lata??
Z gory dziekuje za pomoc wszystkim
Pozdrawiam Mateusz