Problem z instalacja drukarki HP a430

Autor: <arek.k1_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 08:08:10 MET

Witam,

Mam dziwny problem podczas instalacji drukarki hp a430 (taka mala,
fotograficzna, sprzedawana razem z aparatem).

Gdy proces instalacji sterownikow dochodzi do momentu kiedy nalezy
podlaczyc drukarke, instalacja zatrzymuje sie. Tzn. wyskakuje okienko
"w celu kontynuowania instalacji podlacz drukarke pod usb" i po
zrobieniu tego i wykryciu przez instalator, ze drukarka jest
podlaczona, zawiesza sie. Niby caly czas probuje sie z nia polaczyc.

Probowalem to obejsc przez instalacje samych sterownikow ,bez
podlaczania drukarki, ale co prawda instalacja dobiega konca, jednak po
podlaczeniu drukarki nie dziala. Niby komputer ja wykrywa, ale prosi
zeby zainstalowac sterowniki.

Probowalem również ja zainstalowac ,,recznie". Dodaj drukarke,
wykryj podlaczony sprzet (wykrywa ja), zainstaluj sterowniki -
wyswietla sie ich lista, w ktorej znajduja sie sterowniki do tej
drukarki tylko z dopiskiem ,,BT". Wybieram ta opcje, instaluje i
niby jest ok, nawet w panelu sterowania w ,,Drukarki i faksy" sie
pokazje, ale i tak mimo wszystko nie chce drukowac.

Co ciekawe, gdy wybieram polecenie ,,wyrownaj drukarki" - drukuje
! To samo sie dzieje gdy chce oczyscic pojemiki z atramentem. Ale
jezeli chce wydrukowac ,,strone testowa" to niestety nie dziala.
Pokazjue sie na chwile ikonka drukarki w pasku zadan i znika. Tak samo
sie dzieje, gdy próbuję wydrukowac jakis inny plik, czy obrazek.
Ikonka sie pojawia i znika.

Myslalem, ze moze jest to wina sterownikow od usb, ale zainstalowalem
najnowsze ze strony producenta i niestety i tak nie dziala.

Bede bardzo wdzieczny za pomoc :)

Arek