Re: Padaczka gforce256 co w zamian

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 03:03:36 MET

Dnia 28.12.2006, Miroslaw Szejduk napisał(a):

> To kup tak jak pisalem GF4200titanium, mialem taka karte do niedawna i gdyby
> nie dx9 to bym nadal ja mial.Tylko nie kup GF2MX czy GF4MX to sa popluczyny
> po kartach graficznych.

Hę? Do gierek sprzed 6 lat to wystarczy mu jakaś "popłuczyna" "popłuczyn"
po GF2MX a już tym bardziej 4MX.
Śmiem twierdzić, że jakaś np. Riva128ZX za ~5zł na "Aledrogo" spełniłaby
wymagania. Oczywiście odmawiając sobie z jedno "piwko" mniej i inwestując
kwotę rzędu 10zł można pokusić się na innego "wymiatacza" tamtych czasów.
;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/       http://www.paskudek.pl/