Re: LCD 20,1" Samsung 204B

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 02:13:02 MET

> Zamierzam się z kupnem tego monitorka, moze ktos go uzytkuje i podzieli
> sie uwagami z ekspoatcji.
> Porównywałem go tylko HP (na obydwu pracowałem) i samsung bardziej mi
> przypadł do gustu oczywiscie chodzi o obraz.
> Moze cos innego w tej cenie
> Monitor przedewszystkim do pracy CAD, ale tez net i podobne.
> W gry rzadko ale lubie ładny obraz i niechciałbym sie rozczarować

No nie wiem, "lubie ładny obraz" i szukasz wśród monitorów na matrycy TN.
Do samego CADa to by się i zdała ale do niczego więcej.
Do CADa to bym Ci polecił coś naprawdę wielkiego min. 22" z tanich a
stosunkowo
dobrych (choć na TN) to iiyama E2200 :
http://proline.pl/shop.php?prodq=E2200

A pozostając przy twoim rozmiarze 20'1" to osobiście najlepiej oceniam
iiyamę H511S:
http://proline.pl/shop.php?id=news&subid=dwudzistocalowiec_na_biurku_r3qokr
W Benchmarku uznali go za wzorcowy monitor, potwiedzam:
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_2005/iiyama_H511S-B2.html

Zważ też że akurat ten rozmiar monitora ma najmniejszy piksel z możliwych, a
to nie jest
wcale PLUS - choć akurat w CADzie to może być plus.