Re: Wentylator procesora i zero obrotów. Przeciwwskazania?

Autor: Ralf <ralf_k_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 00:26:36 MET

Arctic Cooling napisał(a):

> Płyta ECS K7VZA nie daje takich możliwości, więc w tym przypadku nic nie
> tracę.
>
> Czy jeszcze jakieś przeciwwskazania? Jeżeli nie, to zero wyświetlane przez
> Motherboard Monitor mi nie przeszkadza.

Oczywiście jest możliwość regulacji obrotów dla dwukablowych wiatraczków
przez napięcie zasilania regulowane przez płytę. Nie rozumiem tylko na co przydałaby
się wiedza jaka jest prędkość obrotowa skoro u ciebie jest ona stała :)

Co do arctic cooling to też się zdziwiłem że mają tylko 2 kable, dlatego teraz zamówiłem
revolteca http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_65&products_id=1181.
W sumie nawet niektóre droższe wiatraczki mają dwa kable, dlatego trzeba
uważnie przyglądać się zdjęciom bo w opisie zawsze jest "wtyczka 3 pin".

--
pozdrawiam
Rafał