Padaczka gforce256 co w zamian

Autor: zbino <zewusunto_at_usuntoonet.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 20:42:50 MET

Właśnie wystąpił problem z moją (chyba już zabytkową) kartą graficzną gforce
256. Pojawiły się poziome pasy które wychodzą z wszystkich ciemniejszych
elementów na ekranie. Z tego co czytam o podobnych objawach to dni tej karty
dobiegły końca.
Jaką inną kartę niekoniecznie nową jestem w stanie wsadzić do swojego PC z
płytą główną K7VZA (via). W opisie płyty pisze, że obsługuje ona 4xAGP.
Patrząc na zdjęcia współczesnych kart graficznych widzę, że każda ma dziwną
końcówkę (koło złącza AGP) w kształcie litery L. Moja staruszka tego nie ma.
Czy w związku z tym mam się czegoś bać?
Zbych