NEC ND-4571A - czy reklamować?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 18:39:06 MET

Kupiłem jakiś miesiąc temu wspomnianego NECa, z nagrywaniem zwykłych
płyt ładnie sobie radził. Zrobiłem mu update FW do 1-02.
W końcu postanowiłem spróbować z DVD-RAM i pojawił się problem, o którym
zresztą pisałem. Nagrywarka nie może poradzić sobie ze sformatowaniem
takiej płyty. Za każdym razem staje na 95% i nie może skończyć -
nagrywarka "tyka" jak gdyby głowica szybko się poruszała, a na końcu
pojawia się informacja, że sformatowanie dysku nie jest możliwe. Bez
względu na to, czy próbowałem formatować pod XP (tylko FAT32) czy pod
sterownikiem DVD-RAM (FAT32, UDF 1.5, 2.0 - nic nie działa). Nie robi
również różnicy czy formatowanie jest pełne, czy szybkie.
Sądziłem początkowo, że to wina nośnika, jednak w sklepie RTV
sformatowali mi tego Panasonica 3x w stacjonarnej nagrywarce i nie
raportowała problemów. Ktoś powiedział mi, że może być winny FW
nagrywarki, więc kupiłem również Verbatimy, z którymi miała działać.
Niestety - problem taki sam... :/
Ostatnim co przyszło mi do głowy było podłączenie napędu jako master,
wcześniej działał jako slave (secondary, na innej taśmie niż dysk),
zamieniłem je miejscami i nic - ciągle tak samo.
ASPI zainstalowane, NeroInfoTool pokazuje, że nagrywarka obsługuje DVD-RAM.

Co powinienem jeszcze sprawdzić przed oddaniem jej do serwisu. Fakt, że
wgrywałem FW nie powinien robić problemu, w końcu to oficjalne FW
producenta...?

# /George Orwell - Rok 1984/