Re: Kalkulacja komputera.

Autor: Cezar Ponti <ASK_at_poczta.fm>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 14:11:13 MET

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:en0f3u$uoj$1@news.onet.pl...
> Pooglądaj sobie Chieftec CX.

> Ten 1000W to dla tych 4 dysków ? Bo ja na 360W Chieftecu miałem
> podłączonych
> 7 dysków (reszta to A XP+ 2500@3200, 512RAM DDR, GF 3Ti 200 OC i klika
> urządzeń USB) no i działa bez problemu.
> IMHO jakieś 550W winno styknąć.

W srodku jakiejs lepszej obudowy powinno byc z 6 wiatrakow do tego dojdzie
pozniej blue ray
ze 2 dyski ktore beda podpiete czesto na fire wire a w pozniejszym czasie
znacznie lepsza i mocniejsza
karta graficzna. Nie wiem czy to cos zmienia jesli w komputerze bedzie kolo
8 giga w sensie mocniejszego
zasilacza - przypuszczam ze tak wiec te wszystkie rzeczy poteguja pobieranie
mocy dosc znacznie.
A i jeszcze karta wirless no chyba ze bedzie w tej plycie.
Stad taki spory zasilacz.