laptop i 2.moniotor/projektor

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 12:40:01 MET

Witam

mam starego IBM ThinkPad R40e. Chciałem sobie do niego podłączyć monitor LG
F700P jako przygotowanie do projekcji multimedialnej na zajęciach(tam juz na
projektorze). No i można powiedzieć ze nie udało mi się uzyskać "ładnego
obrazu" na tym monitorze.
Gdy puszcze na LG obraz w rozdzielczosci 1024x768(odświeżanie 60Hz) nie jest
on rozciągniety na cały moniotor-poza tym nie mogę zmienić wartości
odświeżania. Tylko obraz przy 800x600 (na laptopie) na LG jest rozciagniety
na cały moniotor.

1.Co zrobić żeby uzyskać ładny obraz w rozdzielczości 1024x768 przy większym
(85-100Hz) odświezaniu na CRT, nie da się tego zmienić w opcjach IBMowego
progaramu do zmian rozdzielczosci obrazu(Presentation Director).
2.Przy jakich ustawieniach powinienem podłączyć projektor do IBMa aby obraz
był duży i wyraźny?

Z góry dzięki za pomoc