Re: Przeniesienie partycji XP na nowy dysk - doświadczenia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 09:42:55 MET

"latet" <spam@xxx.pl> wrote in message news:emv3av$dgk$1@inews.gazeta.pl...

> Gratuluję.
> Nie znam CopyWipe, ale znam, używam i polecam BootIT NG.
> W niektorych kompach działa bardzo szybko (minuty!),
> w innych w tempie żółwim, ale i tak znacznie szybciej niż 80GB / 6 h.

CopyWipe i BootIt to dwa produkty tej samej firmy oparte na tym samym
silniku i stąd podobne ich problemy z obsługą UDMA na niektórych płytach ze
źle napisanym BIOS-em. W CopyWipe pomaga włączenie bezpośredniej obsługi
napędów, z pominięciem BIOS-u. Programik jest zacny i lepszy od Ghosta: jest
maleńki, działa spod DOS-a, nie wybrzydza przy wyborze partycji do
skopiowania, ZTCP poprawnie przygotowuje dysk docelowy do samodzielnej pracy
(zapis głównego kodu startowego w MBR, ustawienie aktywnej partycji,
zerowanie podpisu dysku), no i natywnie obsługuje dyski USB 2.0, FireWire i
SCSI (poprzez BIOS) bez żadnych dodatkowych foo-szmoo.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/