Re: Overburning a "obciążanie nagrywarki"

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 09:16:46 MET

Marcin Kocur napisał(a):

> Nie poleca się częstego korzystania z trybu Overburning ze względu na
> nadmierne obciążenie nagrywarki

Pamiętam, że w czasach CD-RW mówiło się, że overburning może spowodować
uszkodzenie nagrywarki, jednak nie wiem, czy nie był to zwykły mit...
Używałem tego *czasem* i nic się nie stało, nie słyszałem także o nikim,
kogo spotkałoby coś takiego. W czasach DVD nie korzystam z tego,
pojemność jest na tyle duża, że spokojnie można zostawić trochę wolnego
miejsca na brzegach płyty, a nie bawić się w zapychanie jej do granic
możliwości.

Poza tym powinni zdefiniować "często". Czy często to jedna płyta, ale
dzień w dzień, czy też dwadzieścia płyt wypalonych pod rząd z ovb?

# /George Orwell - Rok 1984/