Re: DDR1 i E6300

Autor: c <nsa_at_-nospam-nsa.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 08:40:01 MET

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <none@none.no> napisał w wiadomości
news:6b402$4592de30$540a4961$9777@news.chello.pl...

> ram chodzi bez problemu na 400Mhz, 266fsb dla cpu.
> u mnie sie podkrecił o jedyne 200mhz, podobno max mozna o jakies 320mhz na
> tej mobo,
> ale w tej cenie (oszczedzajac na ddr2, płycie i grafice agp) to wychodzi
> duzo ponad 1000zł
> taniej a wydajnosc ogromna, u mnie w 3dmark01 - 24000pkt.

Dzięki, mój P4 3,0 Ghz Prescott nie wyrabia już w studiu nagrań i grzeje się
niemiłosiernie wystarczy mi że będzie ten Core chodził z nominalną
prędkością, a ja nie będę musiał kupować grafiki, pamięci i innych
bebechów,a jak uda się sprzedać stary procek i płytę to cała inwestycja
kosztować będzie ok. 450-500 zł. :)

pozdrawiam
Robert