Re: Ktora drukarka atramentowa jest najtansza?

Autor: Pietrek <_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 07:20:11 MET

Najekonomiczniejsze w użytkowaniu są wbrew pozorom stare drukarki z serii HP
DeskJet 9xx CXI. I to już począwszy od 920 do 990CXI (dlatego 990 trzymają
nadal cenę na aukcjach).
Ja miałem 930, 970, 1100 (z czytnikiem CF) a teraz mam 990 CXI i przy niej
zostanę. Duże tusze (45 czarny i 78 kolor), regeneracja czarnego jest
banalna, do kolorów brak mi cierpliwości więc kupuje regenerowane.
Śmiga wszystko co się jej zada i fotki na papierze foto też niczego sobie.

P.