Re: BIOS - zawieszanie sie przy testowaniu pamieci

Autor: Arctic <nie_at_spamuj.downie.cn>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 01:30:32 MET

Brodi napisał(a):

> jak temperatura procka ?

Dane z everesta:
Procesor - okolo 50 st
Plyta glowna - okolo 35 st

> zasilacz bym sprawdzil dla swietego spokoju a pózniej plyte(to raczek
> awykolnalne )

Jutro sprawdze zasilacz, co do plyty to moze byc gorzej.

> jak komputer dostaje czkawki to nie slychac stukania dysku ?

Nie slychac, ale za KAZDYM razem (nawet jesli jest wszystko OK), pali
sie caly czas podczas odpalania lamka HDD na obudowie. Mam podpiete 3
dyski (wszystkie ATA) i jeden naped CD.

Zrobilem sobie przed chwila restart i znowu zmierzylem czas - tym razem
"Memory tes" trwal prawie dokladnie polowe krocej (jakies 2:05).