Przeniesienie partycji XP na nowy dysk - doświadczenia

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 01:04:02 MET

W związku z niespójnymi relacjami z przenoszenia starej partycji na nowy
dysk twardy, podzielę się z moim doświadczeniem. Użyłem programiku
CopyWipe - małe coś renomowanego producenta w wersji freeware. Jedna
bootowalna dyskietka. Co prawda przeniesienie 80GB trwało około 6h, ale XP
łyknął to bez problemu (czego nie można powiedzieć o przenoszeniu Ghostem
lub Partition Magic 2 lata temu). Nawet żadnych manipulacji fdiskiem nie
musiałem robić. A jako że XP jest wrażliwy na takie coś, rozwiązanie powinno
podziałać z każdą inną partycją.
Pozdrawiam :)

--
Marcos