Nie działa głośnik centralny

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 23:44:52 MET

Witam.
Mam płytę MSI K8N i głośniki Creative 5.1. Na wcześniejszej płycie MSI KT4V
z realtekiem ac97 5.1 wszystko działało dobrze. Teraz karta jest 7.1 i nie
działa głośnik centralny. W ustawieniach karty mam zaznaczony tryb 5.1, w
ustawieniach windows również. Głośniki są sprawne.
Ciekawostką jest to, że jak podłącze kanał centralny/sub do wejścia na
boczne głośniki i ustawię tryb 7.1 to głośniki działają (oczywiście jako
boczne, centralny np jako lewy a sub jako prawy). Przy prawidłowym
podłączeniu centralny i sub w ogóle nie są wywoływane podczas testowania
głośników.
Pozdrawiam z góry dziękuje za wskazówkę.

ps - pisałem do MSI - napisali, żebym wgrał nowy soft. Mam w tej chwili
najnowsze sterowniki i jest to samo:/