Re: LED, USB i biórko.

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 22:18:05 MET

Tak się składa, że zaświadczenie o dysleksji mam już od
podstawówki (a było to ponad 10 latek temu). Wtedy by dostać
zaświadczenie trzeba było zostać skierowanym przez szkołę
na cykl badań psychologicznych,udowodnić znajomość
wszystkich zasad ortografii i wykazać się wysoką inteligencją.
Teraz dla świętego spokoju każdy dostaje takie zaświadczenie,
a za moich czasów bez wysokiej średniej nie było nawet szansy
by szkoła skierował ucznia do poradni.

A ja pisałem z pracy gdzie nie mam autokorekty ;-P