Re: Instalacja Windy na nowej p³ycie i problemy

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 19:38:06 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 27 grudzieñ (¶roda),
 znalaz³em donos TW *Feromon*,
 o tre¶ci cytowanej poni¿ej:

> Czy ta p³yta to nówka z gwarancj± czy 100% sprawna p³yta z allegro?

Nówka z gwarancjê, nie ¶migana.

> SATA?

ATA.

> Trochê du¿o jak na nic nie robi±cy procesor

Hm... Wentyl BOX, jak na razie nic nie mogê zmieniæ.

> '
> Na "podobnej" pod jakim wzglêdem?

Gigabyte GA-7N400, za Everestem podajê.

> Ja bym zapu¶ci³ Memtesta z dyskietki po uprzednim zresetowaniu BIOSu
> i odpowiednim ustawieniu

By³o, brak b³êdów.

> Tu kompletnie nie zrozumia³em czyj obraz i do jakiej p³yty, ale jak zonk to
> niewa¿ne...

Mo¿e trochê zamota³em. Chodzi o p³ytkê z instalatorem windy. Dogra³em do
niej sterowniki pod grafikê Nvidia, kartê LAN, sterowniki SATA Nvidia, SP2.
Przydaje mi siê czasem tak zrobiona p³ytka i do tej pory nie mia³em
problemów z instalacj± z niej na ró¿nych konfiguracjach.

> Ups, niedoczyta³em, ¿e pamieci OK. To w zasadzie jakby zwalona p³yta lub procek.
> A zasilacz?
> Pozdrawiam
> Feromon

350 W, marki nie pomnê ale nie jest to jakie¶ tam badziewie za piêæ dych.

--
...:::WISKOLER:::...
Wimp-Injuring Scientist-Kidnapping Ogre