Problem z AverTV Studio 303

Autor: Mat <JaMat_at_jamat.com.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 15:55:23 MET

Witam!

Mam kartę telewizyjną AVerTV Studio 303.
Od pewnego czasu zdarza się (całkiem często),
że zaczyna nagrywać zaplanowany wcześniej
w Schedulerze program, a po bardzo krótkim
czasie przerywa i wychodzi z programu AVerTV.
Nie zdarzyło się tak gdy nagranie rozpoczynam
"ręcznie". Nie rozwiązuje to jednak problemu,
bo często chcę nagrać coś gdy nie ma mnie
w domu lub nawet w nocy.
Używam wersję 5.2.0.21.
Wiem, że na stronie AverMedia jest nowsza
wersja i mam ją nawet ściągniętą, ale o ile to
możliwe, wolałbym uniknąć przeinstalowania
software'u, bo pamiętam, że poprzednio przy
przeinstalowywaniu sterowników i programu
miałem sporo kłopotów.

Może ktoś miał taki problem i wie jak go usunąć?
Bardzo proszę o informacje.

Pozdrawiam
Mat