Re: ATI X1900XTX - zasilanie

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 14:18:02 MET

Jacek Rudowski wrote:
[...]
> Chwilowo, prad podaje kablem z zasilacza drugiego komputera, ale
> wiadomo, nei jest to
> rozwiazanie ani eleganckie,ani wygodne, ani pewnie szczegolnie
> bezpieczne - mowiac krotko, druciarstwo :)

lol.
A nie mozesz samego zasilacza odpalic bez drugiego kompa? Zwiera sie w zyle
do plyty glownej bodajze zielony z ktorymkolwiek czarnym i zasilacz sie
uruchamia wtedy. Zrob se obudowe do tego z deseczek i bedziesz mial tanie
rozwiazanie. Jak nie to sie mozesz bawic nawet w obudowy na wiele zasilaczy,
ale nie widze sensu wtedy wstawiania tu swojego pytania.
Niech ktos potwierdzi ze to ma byc zielony. Ew. jak nikt tego nie zrobi to
daj znac na gg 294840 to zrobie to pozniej (teraz nie mam na wierzchu pod
reka zadnego zasilacza)

Pozdrawiam