Re: Najtanszy "pewny" zasilacz

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 13:09:29 MET

Osobnik posiadający mail mpx@nospamhoga.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Na allegro dostępne są Fortrony w niskich cenach.

niestety do nowych komputerów fortronów z mocna linia 12V w niskich cenach
nie ma.
Najtanszy z przyzwoitych zasilaczy spełniajacych nowe normy ATX bedzie
zasilacz DELTA.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo