Balck &white sygnał wideo

Autor: wishya <wishya_at_sm.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 20:53:58 MET

Witam..

mam problem, potrzebuje pomocy bo doprawdy juz nie wiem co zrobic ;)

Mam kartę GF6600 GP z wyjściem video. Wyprowadzam sygnał kablem s-video albo
również chinczem (w sumie nie ma to znaczenia bo i wjednym i w drugim
przypadku efekt jest taki sam) .. niestety mam obraz czarno biały. w
ustawieniach wyjsciowych karty graficznej próbowałem wszystkich ustawien PAL
jeśli chodzi o sygnał wyjściowy.... sterowniki do NVIDI mam najnowsze - po
odinstalowaniu sterowników sygnał idzie w kolorze (czyli bez sterowbnikow
karty) ale niestety przez brak sterowników obraz skacze i jest problem z
płynnością pracy...
natomiast tuż po zainstalowaniu sterownikow sygnał zmienia się na black and
white....

w poprzednim TV nie bylo takiego problemu. jeden i drugi to philips...

będę wdzieczny za pomoc..

pozdrawiam
d.