Re: Hmm... ile mogę wziąć za takiego kompa?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 18:33:33 MET

Użytkownik "Gibol" <gibol@skrzynka_w_goglach.com> napisał w wiadomości
news:emn8a3$l25$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ...właściwie to nie cały komp, ale jakby mi ktoś tak orientacyjnie mógł
> powiedzieć ile jestem w stanie za to wyciągnąc sprzedając np. na allego...
> Celeron northwood 2,6, płytka MSI na intelu (845e max),

Jeśli ten Celeron dobrze się podkręca to możesz wziąść trochę więcej.

> GF GB 5700 (zadne tam LE :P)

Czy LE, czy nie mała różnica :) tak gdzieś 10zł :)

> Planuje sobie kupić Athlona AM2 3800+, plytke asrocka (tania i nawet dobra
> :P)

Tak, płyty Asrocka (przynajmniej te dla AMD-ków) to bardzo dobre płyty. I
spokojnie nadają się do 30-40 %-owego overclockingu

> GF 7600GS (Galaxy albo XFX) Ram 1024mb elixira... Wyszło mi ok 1350zł...
> mam 600zł narazie...

Jeśli komp do gier to kupić tańszy procesor. Przy karcie grafiki klasy
GF7600 to nawet na niepodkręconym Sempronie 3000+ przez 90% czasu gry
hamulcem będzie karta grafiki, a nie procesor.