różowozielony obraz

Autor: shia <joankkk_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 18:16:40 MET

Witam

Juz od dawna raz na jakis czas sie zdazalo, a ostatnio zdaza sie ciagle, ze
wszystko na ekranie monitora mi sie rozjezdza i robi dwukolorowe. Kontury
sie podwajają i jedne są różowe a drugie zielonkawe takie, i wyglada to
troche tak, jak w filmach trojwymiarowych co kiedys w TV lecialy (że sie
okularki zakładało takie foliowo papierowe na nos itd.). Jest to niemozliwe
do zniesienia i koszmarnie wkurzajace, wiec poradzcie cos... Zwykle po
restarcie kompa wszystko wracalo do normy na dłuuuugie miesiace, ale teraz
jest dobrze najwyzej kilkanascie minut... Czas zmienic karte graficzną...?
Innych pomyslow nie mam. Z gory dzieki za pomoc.

pozdrawiam, shia