Re: 5-letni SB Live a Realtek ALC883 ?

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 13:25:49 MET

oculto napisał(a):
> Witam,
> mam pytanie: czy miał ktoś tez odczucia ze 5-letni Soundblaster Live
> model CT4830 jest jakościowo lepszy od zintegrowanego układu: Realtek
> ALC883? Właśnie zmieniłem kompa i prawdopodobnie wrzucę ponownie SBlive,
> bo ten zintegowany układ mnie nie przekonuje, dźwięk jest jakiś płaski a
> ustawienia equalizera nic specjalnie nie poprawiają, a moze ja cos w
> ustawieniach przeoczyłem?
> Jezeli ktoś posiadał SBlive i miał porównanie z Realtek ALC883, proszę o
> opinie.

No oczywiscie ze SB Live jest lepszy od Realteca. O ile jeszcze czesc
cyfrowa kart jest w miare porownywalnej jakosci i daje podobne
mozliwosci to juz czesc analogowa w Livie o niebo lepsza.

Ja livia mam jako podstawowa karte dz. A relteca uzywam sobie do skypa i
  w niego mam wpiete sluchawki... Bardzo wygodne rozwiazanie.

RudeBoy