Re: CRT i rozblyski...

Autor: Hikikomori Wielce Swiateczny i Pogodny Pan San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 11:58:52 MET

*KW* wrote:

> . A moze juz sa jakies? Eizo? Nec? Cos dobrego, mozsz
>
> He, he. Żartowniś.

Znaczy ja wiem, ze da kupic za 2k. Ba! Mozna kupic 19" panorama za 1000
plnow ;)

Ale ja pytam o rozdzialke HD 1920 x ilestam ;) Dobrej firmy i z w miare
dobrymi kolorami. Czyli pewnie nizej jak 4-5k to nic nie bedzie...

> A tak ze 30k to nie łaska ?

Napisalbym brzydko ;) Ale sa swieta i nie bede sie wyrazal ;)

> http://monitory.mastiff.pl/lcd_eizo.php

No prosze, 6k :/
http://monitory.mastiff.pl/opisy.php?id_artykulu=566&nazwa=Monitor%20EIZO%20ColorEdge%20CG19K

8k :/
http://monitory.mastiff.pl/opisy.php?id_artykulu=1946&nazwa=Monitor%20EIZO%20ColorEdge%20CE240WK

Ale chyba o cos takiego mi chodzi :/ Kurde, troche drogo... :/

-
    Każdemu, obojętnie skąd, Od świtu, aż do zmroku -
Wesołych i przyjemnych Świąt Oraz szczęśliwego Nowego Roku!