Re: problem z nagrywarą

Autor: nightcrawler <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 23:37:05 MET

Użytkownik "Rexolexter32" <gotowe@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1167066129.985943.64080@79g2000cws.googlegroups.com...

Gandalfini napisał(a):

> miałem dokłądnie to samo - update firmware załatwił sprawę.

dokładnie tez mialem podobny problem,zaktualizuj bios nagrywarki ;) a
i wyciagnij płyte podczas flaschowania :)

**
dzieki za rade :>
ale o ile pamietam ostatni update firmwaru byl dosc dawno i dotyczyl tego ze
nagrywarka nei chciala nagrywac wszystkich plyt dvd-r (nie pamietam
oznaczenia tego updatu), no i teraz na stronei lite ona nei ma zadnego
updatu do tego modelu :( nawet tego starego. Tylko puste tabele.