Re: LCD NEC 20" - matryca TN czy S-IPS?

Autor: Stefek <bez_at_emaila.com>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 13:01:20 MET

Fr <Fr@nospam.pl> wrote:

> Użytkownik "Stefek" <bez@emaila.com> napisał w wiadomości

> w takim przypadku zdecydowanie warto kupić SIPS,
> mozesz zainteresowac sie tez LG L2000C SIPS 1800zł,
> albo tanszymi modelami na MVA

Dzięki, przyjerzę się temu LG, chociaż szczerze mówiąc nie mam zaufania
do tego producenta. Znalazłem jeszcze Philips 200P7ES:
http://www.morele.net/?pg=product_info&PRD_id=55728
Ale nawet nie wiem co to za matryca, nigdzie nie mogę wygooglać.
I jeszcze Sony SDM-S205FS:
http://www.morele.net/?pg=product_info&PRD_id=27119

Ma ktoś z Was te modele i może sie o nich wypowiedzieć?

s.